brillachilla

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Holmberg - 29 mars 2012 17:41

heej ... Jag vill bara gå och sova ... jag är hur tröt som hällst ..:/

Nu är mormor Inger och morfar här <333

Just  nu tittar jag på tv och sitter vid datorn och holler nästan på att somna ......

hihi tea ligger på sin kudde och sover :))

Längar till våren eller vänta det är ju vår .... Men i alla fall .. Föör då får jag och Tea hoppa agility igen <333

hihiu min dröm är att vinna SM med tea i agility <3333


Av Ida Holmberg - 28 mars 2012 17:42

Heej .. Nu sitter jag i bilen på väg och hämta möbler ,I Dag har det varit en lång dag tycker jag . Jag fick åka hem från skolan för jag Hasse värdens kramp i magen :/ Men det gick över , då får man gå till skolan i morgon och ha sitt favorit ämne XD <3 SLÖJD <3 Men Jag Hasse absolut inget att skriva så hejdå <3333

Av Ida Holmberg - 26 mars 2012 17:07

Heej i dag har det varit en lång lång dag ... Och en hellt vanlig dag :) I dag har jag varit i skolan och där har det varit en hellt varnlig dag :)

i går och i dag har vi sätt en katt som vi inte har sätt förut och vi har bot här i 4 år ...

Men om ni saknar en katt som är lång hårig och är röd vit och ni har klippt den eller något sånt för den är helltuttan fälls på magen typ som ett sjorkt bälte ..... men aa .... Nu göör jag ingenting men ska nog dansa eller något snart :)

Men synns imorn :) Herrå ...

Av Ida Holmberg - 25 mars 2012 16:27

Heej ! gud vad fint väder det är men det blåser kallt :/

Men nu är albin mag sjuk ....!!!

och nu moste jag gå upp och ja... Men ses sen hej då :)

Av Ida Holmberg - 25 mars 2012 16:25

Hoppsan jag råkade skriva tt jag var singel ...

Av Ida Holmberg - 24 mars 2012 20:06

heej ... I dag har jag varit på folkarec <333

Herre gud vad det har varit fint väder :)

folkarce + fin tväder är ju bäst alltså bäst !!!

Haha i dag när voi åkte hem så såg vi en hjort,5 älg barn (vad det nu hetter?) och två älgar <3

jaha nu är man singel i gen :/

Av Ida Holmberg - 20 mars 2012 17:59

Heej i dag har det varit en lång lång dag .........

I dag har jag tillbringat (stavning?) dagen med att har legat i sofan :)

Tea o jag har sovit hella dagen ......hihi nee där hjög jag ... Tea sov jag titta på TV ( man kan ju inte missa något roligt ) Haha.

men i morse hadde jag 37,8 och jag tog typ för en timme och en halvtimme sen så hadde jag 38,00

NEEEEEEEJ !!! Jag vill till skolan !! och träffa alla underbara kompisar <3333

Och sen är nakdelen att jag missar massor ..... För innan vi åkte till egypten så var jag sjuk .... sen var vi borta 2 vekor så jag missa en månads jobb ://////

Meen aaa nu ska jag gå och göra en uppgift som jag fick av mamma så Heej då alla undrebra blogg läsare <3333

Av Ida Holmberg - 19 mars 2012 09:32

Heej .... Nu är jag sjuk igen ... :/

I dag ska jag bara slappa i sofan .....Mamma kommer nog hem snart ... Hahaha

Jaa i dag hadde jag inte mycket att skriva ...... HEEJ DÅ   

Fråga mig någonting!

1 besvarad fråga

Presentation


Dom säger att i himmelen bor det änglar, vad gör då du här på jorden?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards