brillachilla

Alla inlägg under april 2012

Av Ida Holmberg - 30 april 2012 15:48

Heej .. Förlåt för jag inte har srivit på jätte länge !!

men vi har gort massor jag har sovit öve hos kompis,byggt,målat,skolan o massa mer ...

men i dag ska jag gå upp till IP kl.6 för jag ska sälja litte tills halv 8 (är majbrasa)

o snart kommer garnnarna från anndra sidan häcken o ska grilla me oss sen äre bara attt gå till IP ..

I moron är de folkarce i vinåker så kom gärna ditt !! (det kostar mynt !!)

men då kommer det för hoppnigs vis billder någon gån i veckan !!

I dag har jag varit ledig o det tror jag ni med har varit !!

Men jag har klippt mig också så jag har kortare en vad jag har haft !!

mamma klippte meig o hon ville inte klippa mig för hon ville hälldre att jag skulle gå till en hårfrisör men neej sa jag du får klippa mig ( hon ville inte att jag skulle bli missnöjd !! men det blev jag ju inte !! ) det vart skit BRA !!!

men jaa nu ska jag gå o ätta litte så hej då på er !! <33333 

Av Ida Holmberg - 18 april 2012 18:41

Heeej alla !!! I dag har jag varit i skolan ... Vi har haft t.e.x haft sv elr det är nog det jag bara har haft ?? Och sen åkte vi till min morfar i min lossas mormor o där sålde jag maj blommor !!! Men kan inte skriva mer hejdåååå !!!!!

Av Ida Holmberg - 16 april 2012 17:48

Heej ....!

I dag har jag varit i skoalan o vi har haft bugg + valls !! ://

o i dag har jag varit me linnea :))) vi gorde en sak ...... som jag inte får säga !!

i moron är de skola i gen ...

ska du på discot i st.mellösa skola ?? kommentera !!

Men moste gå hadde inget att skriva men skriver i morn Herrå !! <33

Av Ida Holmberg - 14 april 2012 17:53

Heej det här har varit värdens bästa dag !! Först är man hemma litte o chattar med min kusin o litte sen så är man med malin jonsson !!

o dagen har inte slutat en snart kommer Robin,Sandra,örjan o Lotta !! :))))

och vi ska grilla litte o chilla !!!!
I går hadde jag jätte kul var hos garnnen till kl. 12,45 på natten ://

var litte övertröt !! hihi fråga Albin W o min lille bror o Oscar k

hahaa !! först holler jag på o garvar i hjälv mig :// Sen så satt vi oss o kolla på en film o då hållde jag på att somna sen börja jag att fryssa men nu måste jag gå ....

Har nog stavat fel ganska mycket för jag har bråttom :) men hej då ...  

 

 

Av Ida Holmberg - 12 april 2012 21:20

Heej !! I dag har jag varit i skolan :))

 Och efter det har jag varit  Malin J <33333

 vi ska vara med i skolsamlingen:)))

Vi hadde skit kul !! sen gick jag till Frida,varja och emmy s ..!!!!

nu sitter jag o frida och tittar på film (Hanns och Hennes) :))))

Men jag lovar att sjag skriver i moron !!!!!

Av Ida Holmberg - 10 april 2012 20:10

 







Min finna lilla kille !! och jag kanske länger upp många/några bilder  på bloggen också !! ( folkarce bilder + olicka bilder )


 
Av Ida Holmberg - 10 april 2012 19:48

heeej !! har nyss duschat (stvning?)

för jag har varit på fotboll !!

I dag har jag varit med Anddrew :)

I helgen har  jag ja varit hos morfar och firat han och ättis smörgåstårta :)))))

Och sen har jag varit hos grannen och festat litte !!

Men i dag har det rengnat !!! *** ***** rengn !!!

måste det rengna ??

Och bara för att det blåste har min utte kanin bur gåt sunder !!:((((((((((((((

men vi får väl laga den bil://///

Men jag har en litten ny regel i min blogg !!

Att på helgerna + fedagar kommer jag inte blogga :// för nu har jag så mycket att göra på helgerna :/ Men jag ska försöka blogg litte i alla fall :)

men om ni vill se mina billder på folkarce så får ni gå in på bilddagbooken och söka på Ida5333 de e jag :))

(Man behöver nte ha bilddagboken för att skuna se mina bilder för då ar det bara att gå in på bilddagboken sen klickar ni på sök uppe i högra hörn längst upp och sen så söker ni på mig Ida533 hetter ja :)) )

Men jaa nu ska jag gå och se om det finns något att titta på på TV :))

Sen sova sen skola i moron :)

Men ja har inget mer att skriva heejdå <33333333333333

PS : jag har en fråge stund så jag svarar på alla era frågot som ni sickar till mig och då menar jag alla !!

Av Ida Holmberg - 6 april 2012 17:32

Heej , Som ni vett så har jag varit hos morfar och inger i dag :) Just nu sitter jag i bilen till åtvidaberg :)) och glass är gott (äterr de nu :) ) Men har Inge mer att skriva så Heej då !!

Fråga mig någonting!

1 besvarad fråga

Presentation


Dom säger att i himmelen bor det änglar, vad gör då du här på jorden?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards