brillachilla

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida Holmberg - 31 augusti 2012 20:49

Nu ska jag börga blogga på alvar och göra den litte rolig !!



Men nu hoppas jag jag har gort bloggen ett ansikslyft !!

Men nu är det fredag !!!

I dag i skolan och hadde Kanske typ NO och SO och ENG !

men juste ny tittar jag på Tv och det är fångarna på fortet ..

Alltså i dag var gröna laget skit löjliga ....!!


I morgon kommer min underbara Matilda <3

Och på söndag har vi match mot Eker borta <3


och jag har stukat fotten ,

senan till stortån är stukad ://


Alla som har blogg detta är till er : Kommentera detta inlägg och sen utt ser jag en vinnare på måndag ,

vinnaren läkar jag varge dag på bloggen !! 





Av Ida Holmberg - 26 augusti 2012 17:04

Heej jag ska ha en blogg paus ungeför till jul elr något

Av Ida Holmberg - 18 augusti 2012 13:41

Felicia här nu sitter vi och kollar på film den ör super dålig hahahaha me aja nu måste kag dra puss och hej

Av Ida Holmberg - 11 augusti 2012 21:58

Heej , Nu ligger vi i sängarna och "varvar ner" <3 I morgon blire frukost kl 8,00 och sen träning sen drar jag till laxå och träffar min underbara familj <3 Och vänner
Men nu ska vi sova Natti natti men nu kommer litte bilder från i dag <3

Av Ida Holmberg - 10 augusti 2012 08:52

Hej blev ensam hem själv i dag med Tea , Albin följde med pappa till jobbet :-)
snaka om att jag har en riktig sov tutta brevid mig hpn hetter Tea Holmbeg .
Nu kan i alla fall inte mamma säga någe !!
Jag får paka litte i dag oxå!
Sen måste jag sova hos mormor för mamma och pappa åker till laxå i dag. ;-)
Men här kommer en litten bild på henne

Av Ida Holmberg - 9 augusti 2012 13:40

Heej som sakat ska jag på fotbolls läger i helgen ,
Så jag ska packa typ allt :P
Hahaha
Men i morse så hoppa jag Agility med Tea <3
Men just nu tittar jah på TV
Nu kommer en litten bild bomb

Hejdå

Av Ida Holmberg - 8 augusti 2012 11:55

Heej vi är på väg mot IKEA och ska ätta ,
och jag måste hoppa in och hämta Albins tröja som han glömde på kafet i går , Nu ska vi åka utomlands över jul XD
Här kommer en lutten bild på min morfar Herrå <3

Av Ida Holmberg - 7 augusti 2012 22:12

Heej nu ligger jag i sägen och ska sova ...
I morgon är det väll torsdag elr ??
A men om det är torsdag i morgon då ska jag börga packa till fotbolls lägret från Fredag till lördag med laget<3
Men då missar jag LAXÅ 2 dagars :'(
Men jag kommer hinna se finalerna !!
XD
Men nu ska jag lära er en sång

sova Sova i min simbasäng när det är varmt när det är kalt i min simbasäng
Bröst sim ryg sim dycka ner i spat nä aldrig aldrig vill jag upp ur min säng så klart <3

Fråga mig någonting!

1 besvarad fråga

Presentation


Dom säger att i himmelen bor det änglar, vad gör då du här på jorden?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards